I LET MY KID DRESS ME: SHOP YOUR CLOSET TRY ON |STYLEDUNDER25

#sustainablefashionbrands #shopyourcloset #tryon

Hit the SUBSCRIBE button AND the 🔔 for videos every Wednesdays and Sundays!

See below to stay in touch :-)

Hi guys,

This was an impromptu video of my daughter dressing me which was a challenge started by Danielle owner of #ecostyleyourmom. She started this styling challenge on Instagram. This sustainable fashion challenge is a fun way to shop my closet, try on clothes and play dress up with my mini-me. Similar to most sustainable fashions brands the most sustainable thing you can do is use the clothes you currently have in your closet. Thank you for watching and I hope you like this video!

--

Salut les gars,

Il s'agissait d'une vidéo impromptue de ma fille m'habillant, ce qui était un défi lancé par Danielle, propriétaire de Elle a commencé ce défi de style sur Instagram. Ce défi de la mode durable est une façon amusante de magasiner ma garde-robe, d'essayer des vêtements et de m'habiller avec ma petite fille. Semblable à la plupart des marques de mode durables, la chose la plus durable que vous puissiez faire est d'utiliser les vêtements que vous avez actuellement dans votre garde-robe. Merci d'avoir regardé et j'espère que cette vidéo vous plaira!

Stay in touch!

Instagram: styledunder25

Poshmark closet: styledunder25

Mercari: styledunder25

Depop: styledunder25

Vestiaire Collective: styledunder25

Collaborations & business inquiries email:

styledunder25@gmail.com

Join us on Poshmark, our favorite app to buy & sell fashion. For a limited time, use code STYLEDUNDER25 to save $10: offer 15% OFF on purchases of 2 items or more and FREE shipping on items over $75.

Recommended Reading >> bit.ly/32kRpzw

Comments