STYLING ETHICAL FASHION: 2 LOOKS |STYLEDUNDER25

#ethicalfashion #sustainablefashionbrands #thriftwithme

Hit the SUBSCRIBE button AND the đź”” for videos every Wednesdays and Sundays!

See below to stay in touch :-)

Hi guys,

This video came from an ethical fashion challenge I participated in on IG put on by @styleapproximately. I put together 2 sustainable fashion looks styled after 2 of my favorite vinyl records. Most of the pieces used for styling came from my closet. As a sustainable fashion brand, all of the clothes in this video are pre-loved. Hope you enjoy this video. Thanks for watching!

--

Salut les gars,

Cette vidéo provient d'un défi de mode éthique auquel j'ai participé sur IG organisé par @styleenviron. J'ai mis en place 2 looks de mode durables inspirés de 2 de mes disques vinyles préférés. La plupart des pièces utilisées pour le coiffage provenaient de mon placard. En tant que marque de mode durable, tous les vêtements de cette vidéo sont les habits d'occasion. J'espère que vous apprécierez cette vidéo. Merci d'avoir regardé!

Stay in touch!

Instagram: styledunder25

Poshmark closet: styledunder25

Mercari: styledunder25

Depop: styledunder25

Vestiaire Collective: styledunder25

Collaborations & business inquiries email:

styledunder25@gmail.com

Join us on Poshmark, our favorite app to buy & sell fashion. For a limited time, use code STYLEDUNDER25 to save $10: offer 15% OFF on purchases of 2 items or more and FREE shipping on items over $75.

Recommended Reading >> bit.ly/32kRpzw

Comments