6 FABRICS FOR SUSTAINABLE FASHION CLOTHING |STYLEDUNDER25

#sustainablefashion #sustainablefashionbrands #ethicalfashion

Hit the SUBSCRIBE button AND the 🔔 for videos every Wednesdays and Sundays!

See below to stay in touch :-)

Bonjour,

My name is Nathalie! I am an advocate for sustainable fashion and ethical fashion. I mainly love thrifted fashion! I resell my pre-loved sustainable fashion pieces on Poshmark.

In this video, I offer 6 fabric options for a more sustainable closet . I go over the benefits of cruelty-free,bio-degradable, eco-friendly and ethical fabric options available in the market. This video is about sustainable fashion, slow fashion, ethical fashion, essentially an alternative to mass production of clothes. Hope you like it. Thanks for watching!

XOXO, Nathalie

--

Je m'appelle Nathalie! Je suis un défenseur de la mode durable et de la mode éthique. J'adore surtout la mode économe! Je revend mes pièces de mode durables préférées sur Poshmark.

Dans cette vidéo, je propose 6 options de tissu pour un placard plus durable. Je passe en revue les avantages des options de tissus sans cruauté, biodégradables, écologiques et éthiques disponibles sur le marché. Cette vidéo traite de la mode durable, de la mode lente, de la mode éthique, essentiellement une alternative à la production de masse de vêtements. J'espère que vous aimez. Merci d'avoir regardé!

XOXO, Nathalie

We offer 15% OFF on purchases of 2 items or more and FREE shipping on items over $75.

Join us on Poshmark, our favorite app to buy & sell fashion. For a limited time, use code STYLEDUNDER25 to save $10: in touch!

Instagram: closet: styledunder25

Mercari: styledunder25

Depop: styledunder25

For collaborations and business inquiries email:

styledunder25@gmail.com

Thanks for checking us out :-)

.

.

#styledunder25

#recycledfashion

#styledujour

#sustainablebrand

#consciousfashion

#sustainablefashionblogger

#sustainablestyle

#seconhandstyle

#blackfashionblogger

#dallasinfluencer

#blogueusemode

#preloved

#greenfashion

#sustainablefashion

#slowfashion

#zerowastelifestyle

#thriftedstyle

#thriftedfashion

#ecofashion

#zerowastefashion

#minimalistfashion

#slowfashionstyle

#sustainablelifestyle

#browngirlswhoblog

#sustainableclothing

#sustainableliving

#poshmarkseller

Recommended Reading >> bit.ly/32kRpzw

Comments