WHAT NO ONE TOLD YOU ABOUT ROSE WATER: SKIN AND HAIR| STYLEDUNDER25

#rosewater #howtomakerosewater #howtomakerosewaterathome

Hit the SUBSCRIBE button AND the đź”” for videos every Wednesdays and Sundays! See below to stay in touch :-)

Hi guys,

My name is Nathalie. I am a sustainable vegan blogger. This video is about what no one told you about rose water. I go over the history of rose water along with the benefits of using rose water on your skin and hair. I previously made a video about how to make distilled rose water at home. I am attaching it to this video so you can check that out as well. Hope you like this video. Thanks for watching!

--

Salut les amis,

Je m'appelle Nathalie. Je suis une végétalienne durable. Cette vidéo raconte ce que personne ne vous a dit à propos de l'eau de rose. Je passe en revue l'histoire de l'eau de rose ainsi que les bienfaits de l'eau de rose pour la peau et les cheveux. J'ai déjà fait une vidéo sur la façon de faire de l'eau de rose distillée à la maison. Je le joins à cette vidéo pour que vous puissiez le vérifier également. En espérant que vous avez aimé cette vidéo. Merci d'avoir regardé!

Stay in touch!

Instagram: closet: Styledunder25

Ebay: Styledunder25

Mercari: Styledunder25

Depop: Styledunder25

Vestiaire Collective: Styledunder25

For collaborations and business inquiries email:

styledunder25@gmail.com

Thanks for checking us out :-)

Music:

Amazement- Freedom Trail Studio

Portait of Time- Aakash Ghandi

Renunciation- Asher Fulero

Wandering Soul- Asher

Recommended Reading >> bit.ly/32kRpzw

Comments