STORY TIME 10 LESSONS ABOUT SUSTAINABILITY: FROM HOMELESSNESS TO MINIMALISM| STYLEDUNDER25

#storytime #sustainability #minimalism

Hit the SUBSCRIBE button AND the đź”” for videos every Wednesdays and Sundays!

See below to stay in touch :-)

Hi guys, This video is about my first introduction to minimalism. I got over the lessons I learned from losing my family home at age 12. It’s a story time video about what led me to sustainability. Thanks for watching. Hope you like this video!

Salut mes amis,

Cette vidéo concerne ma première introduction au minimalisme. J'ai récupéré les leçons que j'ai apprises de la perte de ma maison familiale à l'âge de 12 ans. C'est une vidéo de l'heure du conte sur ce qui m'a conduit à la durabilité. Merci d'avoir regardé. En espérant que vous avez aimé cette vidéo!

Join us on Poshmark, our favorite app to buy & sell fashion. For a limited time, use code STYLEDUNDER25 to save $10: offer 15% OFF on purchases of 2 items or more and FREE shipping on items over $75.

Stay in touch!

Instagram: styledunder25

Poshmark closet: styledunder25

Mercari: styledunder25

Depop: styledunder25

Vestiaire Collective: styledunder25

For collaborations and business inquiries email:

styledunder25@gmail.com

Thanks for checking us out :-)

Recommended Reading >> bit.ly/32kRpzw

Comments